اضافه کردن سی‌‌صد هزار عکس‌‌های جدید در وبسایت موزه بریتانیا

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
iranshahrgallery_20210505_133846_4

این روزها با وجود تعطیلی‌‌های سراسری در دنیا فرصتی مناسب برای رسیدگی به برنامه‌‌های عقب افتاده است. برای موزه بریتانیا در لندن، اضافه کردن عکس‌‌های جدید از آثار مختلف موزه بر صفحه وبسایت یکی از این برنامه‌‌ها بود. موزه بریتانیا از بزرگترین و غنی‌‌ترین موزه‌‌های جهان به شمار می‌‌رود که گنجینه‌‌ای از آثار هنری و آثار باستانی فرهنگ‌‌ها، اقوام و کشورهای مختلف جهان را دارا است.
تا امروز بیش از چهار و نیم میلیون عکس از آثار موزه به صورت آنلاین ارائه شده و در آخرین به روزرسانی‌‌ها سی‌‌صد هزار عکس جدید و رایگان به این دسته‌‌بندی اضافه شده است. همچنین برای اولین بار از سال ٢٠٠٧ تاکنون کاتالوگ آنلاین آثار برای نمایش بر صفحه موبایل و تبلت قابل دسترس است.
موزه همچنین عکس‌‌هایی با کیفیت بالا از آثاری چون سنگ روزتا، سنگ‌‌نوشته‌‌ای از دوران مصر باستان و مجسمه هزار و شش‌‌صد ساله «هوآ هاکانانایی» از جزیره ایستر در اختیار عموم قرار داده است.
هارتویگ فیشر، مدیر موزه در بخشی از بیانیه گفت: «ما خوشحالیم که از کاتالوگ این مجموعه عظیم رونمایی می‌‌کنیم و امیدواریم این آثار مهم بتوانند الهام‌‌بخش ایده‌‌های تازه در ذهن مخاطبان شوند یا حتی در این روزهای دشوار لحظاتی آرام برای آنها فراهم کنند.»