دنیای پرستاره کوساما بر نرم‌‌افزار اینستاگرام

۲۰ فروردین ۱۳۹۹
Blog Kusama (2)

از سال ۲۰۰۵ تاکنون بیش از دو میلیون بازدیدکننده برای دیدن «اتاق بی‌‌نهایت» یایویی کوساما به موزه برود «Broad Museum» آمده‌‌اند اما چراغ‌‌های چشمک‌‌زن این فضای بی‌‌نهایت از سیزدهم مارس امسال تاریک شده است. خوشبختانه موزه برود لس‌‌آنجلس امکان دیدن آن را با شیوه‌‌ای تازه در این روزها فراهم کرده است و روش تازه‌‌ای برای تجربه آن وجود دارد.
مجموعه ویدئویی جدیدی را با منتخبی از آثار موسیقی‌‌دان‌‌ها و هنرمندان ادغام می‌‌کند که اولین نسخه آن هفته گذشته همراه آهنگی از جینیوا اسکین منتشر شده است. این پروژه در پی اثر اتاق ابدیت برقراری از ژانرهای مختلف موسیقی مانند الکترونیک، محیطی و موسیقی پاپ استفاده خواهد کرد. در طول تعطیلات، موزه هر هفته یک نسخه از مجموعه ویدئوها را همراه آهنگی تازه منتشر خواهد کرد. این پروژه تنها یکی از راه‌‌هایی ارتباطی است که موزه در شرایط کنونی برنامه‌‌ریزی کرده است؛ در پروژه‌‌ای دیگر از شاعران خواسته تا با الهام از آثار موجود در مجموعه موزه اشعاری بسرایند.
به نقل از مدیر روابط عمومی موزه موفقیت برنامه‌‌های آنلاین نشان می‌‌دهد که علاوه بر روش‌‌های معمول و سنتی تماشای آثار گوناگون هنری، راه‌‌های جدید تجربه اثر هنری مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.