سیاه چشم ما، سیاه جامهمان، سیاه حفرهای در حافظهجسم ماست.
گلهای مصنوعی در اغلب خانههای ایرانی بویژه طبقه متوسط یافت میشوند. در اینجا گل سرخ که در فرهنگ ایرانی و بسیاری از فرهنگهای جهان به معانی آشنا و ملموسی دلالت میکند، دچار تغییراتی شده که آن را از بستر آشنای خود منفک میکند، و مشتهای سفیدی که نشانی از مقاومت صلحآمیز است، از آن روییده است. تداعیهای مرسوم گل رز در این بستر جدید بهکلی متفاوت به نظر میرسد. این اثر از مجموعه «اشیای روزمره تغییریافته» است، و از سال 1388 به بعد در قالب چیدمان و اجرا ادامه داشته است.