در میان شاهکارهای هنری قدم بزنید

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
D1

تصور راه‌رفتن در اتاقی عظیم با آبشارهایی جاری از دیوارهای اتاق و پرواز پروانه‌ها بر فراز سر و قدم زدن در جنگلی نورانی و یا ایستادن در میان فانوسهای معلق می‌تواند بسیار رویائی باشد. در تئاتر دیجیتالی دبی(TODA) شما می‌توانید این رویا را تجربه کنید. در بخشی از این تئاتر، اتاقی سرتاسر پوشیده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی و همراه با نورپردازیف صدا و فضائی سه‌بعدی، تجربه‌ای مجازی ولی واقعی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد تا بتوانند بخشی از هنر باشند و ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند.
در جهت ارتقا فرهنگ و هنر نمایشگاه شاهکارهای هنرمندان نام‌آور جهان در این تئاتر به نمایش گذاشته شده است. این نمایش با ترکیب هنر، فرهنگ و آموزش و استفاده از فن‌آوری دیجیتال و پیشرفته قصد ارائه تعاملات هنری، فرهنگی و تجربیات علمی به بازدیدکنندگان را دارد. با انتقال بازدیدکنندگان به یک دنیای مجازی که شامل نمایشگاه‌های چندرسانه‌ای، چیدمان‌های غوطه‌ور معاصر و تجربه‌های واقعیت مجازی از شاهکارهای هنری ونگوگ، مونه یا کاندینسکی و ترکیب این سه قالب هنر دیجیتال، فضائی منحصر به فرد را برای آنان بوجود می‌آورد.
این نمایش در سه بخش تئاتر اصلی، تئاتر VR و سالن چیدمان سه‌بعدی ارائه می‌شود. این مجموعه ظرفیت ۵۰۰ بازدیدکننده را دارد که با توجه به شیوع کووید-۱۹ و نیاز به رعایت فاصله‌گذاری در اماکن عمومی، در حال حاضر تنها پذیرای حداکثر ۱۲۰ بازدیدکننده می‌باشد. با توجه به بزرگی فضای نمایش آثار، مسلماً بازدید از همچین اماکنی در این دوران همه گیری می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.